Doprava a platba

DODACÍ PODMÍNKY

Doručení

Zboží doručujeme ZDARMA, při objednávce nad 1500 Kč platí pouze pro ČR. Celková výše objednávky i po uplatnění voucheru nebo slevového kupónu musí být vyšší než 1000 Kč, aby doprava byla ZDARMA. V případě, že je objednávka nižší - doprava je účtována ve výši 99 Kč, při doručení kurýrní společností PPL a 59 Kč při doručení do výdejního místa Zásilkovny. Objednávky přijaté ve všední den do 13:00 hodin budou doručovány následující pracovní den. Objednávky přijaté po 13:00, budou doručovány do dvou pracovních dní. 

Na Slovensko zatím nedoručujeme.

Děkujeme za pochopení.

Chybné doručení

Přestože děláme vše pro to, abychom doručili Vaši objednávku včas a správně, někdy se může něco pokazit. Obdrželi jste nesprávnou kávu? Prosím, kontaktujte nás prostřednictvím info@kavavyhodne.cz nebo telefonicky na 777 778 574. Co nejrychleji chybu napravíme!

 

REKLAMACE

Káva není v pořádku?

Máte podezření, že jste od nás obdrželi špatnou kávu? Kontaktujte nás a my Vám zašleme kávu správnou nebo Vám vrátíme peníze do 14ti dnů. 

Reklamace se nevztahuje na škody způsobené nevhodným skladováním nebo zacházením se zbožím ze strany zákazníka.

Odstoupení od smlouvy

Jako spotřebitel máte právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14ti dnů v souladu s §1829 NOZ . Lhůta běží ode dne doručení zásilky.

Více v obchodních podmínkách.

Poškozené zboží

Obdržíte-li rozbité, otevřené nebo jinak poškozené balení,  neprodleně nás kontaktujte a my Vám zašleme novou zásilku.

 

PLATBA

Možnosti platby

Zabezpečené platby jsou u nás samozřejmostí. Nabízíme Vám následující možnosti:

GoPay platba kreditní kartou
Platba kreditní kartou je v posledním kroku objednávky.

Platba na dobírku, tato platba je zpoplatněna částkou 30 Kč.
Platba za zboží je při převzetí zboží od kurýra nebo na výdejním místě.

Rychlý převod skrze platební bránu GoPay, která Vás rovnou navede do Vašeho internetového bankovnictví.


Společnost  Káva Výhodně, s.r.o., Wuchterlova 1, 160 00 Praha 6, IČ:040943352, DIČ: CZ040943352

 

ZÁKAZNICKÝ SERVIS

Káva Výhodně

Od pondělí do pátku 09:00 – 16:00 
Telefonní číslo: 777 778 574

E-mail: info@kavavyhodne.cz

 

Zásilkovna

Co je Zásilkovna?

Zásilkovna je široká dodavatelská síť s výdejními místy po celé   ČR, na která si můžete nechat doručit objednané zboží snadno, levně a rychle. Touto cestou zasílá zboží i Kavavyhodne.cz.

  •   Snadné sledování zásilky
  •   Dodání do dvou dnů na více než 4,200 poboček v ČR
  •   Vyzvednutí zboží kýmkoliv pouze pomocí zaslaného hesla
  •   Možnost rozbalení zásilky při převzetí
  •   Uschování objednávky na pobočce až po dobu 21 dní
  •   Doručení na kteroukoliv pobočku jen za 59 Kč

Jak probíhá vyzvednutí zásilky v Zásilkovně

  1. O předání zásilky Zásilkovně k přepravě budete informování e-mailem s trasovacím číslem, díky němuž budete moci zásilku sledovat.
  2. Ve chvíli, kdy zásilka dorazí na vámi zvolenou pobočku Zásilkovny, obdržíte prostřednictvím SMS či e-mailem (případně ho najdete také v aplikaci) heslo pro vydání zásilky. Pokud si nestíháte zboží vyzvednout během 7 dnů, můžete pomocí odpovědní SMS nebo aplikace Sledování zásilky lhůtu prodloužit až na 21 dní.
  3. Heslo použijte na pobočce Zásilkovny, na jeho základě vám bude zásilka vydána. Vyzvednutím můžete pověřit i jinou osobu, stačí jí toto heslo předat, je totiž jediným nutným dokladem práva na zásilku. V Zásilkovně po vás nechtějí občanský ani jiný průkaz.

Jak funguje Zásilkovna?

Zásilkovna představuje moderní a zákaznicky velmi pohodlný způsob dopravy objednaného zboží. Ten je založen na široké síti výdejních míst. Zásilkovna pobočky přímo neprovozuje, jsou jimi zpravidla lokální provozovny nejrůznějších druhů, výdejní místo proto můžete najít na své nejbližší čerpací stanici, v samoobsluze, papírnictví, čistírně oděvů, restauraci, kopírovacím centru nebo třeba parfumerii.

Díky tomuto systému disponuje Zásilkovna více než 2 500 výdejními místy na území České republiky, a to jak v městských, tak ve venkovských oblastech, kam doručuje levně do dvou dnů. Navíc poskytuje moderní službu sledování zásilek, vždy tedy víte, kde se váš balíček nachází a kdy doputuje až k vám.

Zásilkovna se snaží být lepší alternativou tradičních zásilkových služeb, s nimiž bojuje hlavně pohodlím při doručování. Na zazvonění dopravce nemusíte čekat doma, balíček si objednáte k nejbližšímu partnerovi Zásilkovny, u kterého na vás počká 7 dní. Nemůžete-li si ho v této lhůtě vyzvednout, v mobilní aplikaci či na webu máte možnost úschovu zdarma prodloužit až na tři týdny.

Jak fungují sledováni zásilky?

Kde najdu na Zásilkovnu kontakt?

Pokud máte dotazy ohledně své zásilky, která je již v přepravě Zásilkovny, můžete se podívat, zda vám je nezodpoví služba Sledování zásilky popsaná výše.

Pokud i přesto potřebujete poradit, zákaznický servis Zásilkovny kontaktujte jedním z následujících způsobů, k dispozici je vám od pondělí od pátku od 8:00 do 18:00.

  • E-mail: info@zasilkovna.cz
  • Telefon: +420 216 216 516